Dagens kedjestatus




För det första, en gång för alla. Är människan död eller inte??
Och för det andra. Om det stämmer att samtliga facebookföretag låter donera 45 cent för varje gång någon lägger upp detta, så ska jag..........  äta upp min egen panna. Vilket kan bli komplicerat.
Poängen med detta var iallafall: sluta vara så jävla lättlurade! Vem som helst kan skriva vad som helst och det är inte nödvändigtvis sant för det! gaaaaah.

Ursäkta om jag verkar lite upprörd, men ni som kollade på Fråga Olle förstår vad jag menar.
Satt i en timma med händerna för munnen och ropade "Neeeeeeeeeeej!!"
Mina ögon blöder. Min hjärna spyr. Jag kommer aldrig kunna se en gammal tant igen.




Kommentarer
Postat av: Diana

Haha, härlig blogg du har! Tack gudarna för att du har knäppa vänner som ger dig ett gott skratt!

2011-11-17 @ 23:48:00
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Patricia♡

Haha, jag har inte ens ett fb konto längre. Tröttnade haha, men detta var skoj:)

2011-11-18 @ 00:47:44
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0